Zauważyliśmy, że używasz nieobsługiwanej przeglądarki. Witryna TripAdvisor może nie być wyświetlana poprawnie.Obsługiwane są następujące przeglądarki:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Pobliskie hotele
Recenzje (2 945)
Filtruj recenzje
2 945 wyniki
Oceny podróżnych
1 119
1 130
453
158
85
Typ podróżnego
Okres roku
JęzykWszystkie języki
Więcej języków
Oceny podróżnych
1 119
1 130
453
158
85
Zobacz opinie podróżnych:
Wybrane filtry
Filtruj
Trwa aktualizowanie listy...
2 z 7 wśród 2 945 recenzji
Zrecenzowano: 5 września 2019

Świetny hotel! Przepiękne baseny, do wyboru aż trzy - jeden z nich wyłącznie dla dorosłych, cisza i spokoj :) Jedzenie pyszne i urozmaicone. Pokoje sprzątane codziennie. Animacje przygotowane świetnie. Polecam!

Termin pobytu: sierpień 2019
Typ podróży: Podróż z ukochaną osobą
Dziękujemy, sylwiab0497
Ta recenzja jest prywatną opinią członka witryny TripAdvisor i nie stanowi opinii firmy TripAdvisor LLC.
Autorem odpowiedzi dotyczącej tej recenzji jest: Eix-Hotels, Guest Service., Eix LagotelOdpowiedź udzielona 6 września 2019
Tłumaczenie Google

Dear sylwiab0497,

Thank you for taking the time to post a review from your holiday.

We are pleased to know you had enjoyed your time here with us.
We appreciate your kind words. It is always pleasing to read when guest found clean hotel, good food and great facilities.
Thank you for recommending us.

Kindest regards.
Guest service.

Zgłoś odpowiedź jako niewłaściwą
Ta odpowiedź jest prywatną opinią przedstawiciela kierownictwa i nie stanowi opinii firmy TripAdvisor LLC.
Zrecenzowano: 7 lipca 2016 z urządzeń przenośnych

Przebywalismy w tym hotelu 4 dni,hotel jest bardzo ładny choć nagryziony zębem czasu.Baseny są czyste ,polecam basen po drugiej stronie ulicy.Jedzenie dobre ale dużego wyboru nie ma,przekaski przy basenie codziennie takie same.Hotel jest bardzo głośny ,zwłaszcza rano kiedy panie sprzątające głośno do siebie krzyczą i przesówają meble jak by remontowały ten pokój,wieczorem zaś do 2 w nocy siedzą pijani goście przy basenie oraz na balkonach i głośno krzyczą,nikt z obsługi na to nie reaguje.Rano nie można otworzyć balkonu bo śmierdzi z dworu jak i na korytarzach hotelu,chyba maja problem z kanalizacją.Wi fi wogóle nie działało.Kelnerzy w barach nie znaja za bardzo angielskiego ,zawsze jak zamawialismy 2 drinki przynosił jeden lub wlał wodkę i kazal sobie tam nalać sok.Ogólnie hotel jest ok,ale na pewno do niego nie wrócimy.

Termin pobytu: czerwiec 2016
Typ podróży: Podróż ze znajomymi
5  Dziękujemy, Violetta M
Ta recenzja jest prywatną opinią członka witryny TripAdvisor i nie stanowi opinii firmy TripAdvisor LLC.
Autorem odpowiedzi dotyczącej tej recenzji jest: Eix-Hotels, Relaciones Públicas, Eix LagotelOdpowiedź udzielona 21 sierpnia 2016
Tłumaczenie Google

Dear Señora,

Thank you very much for your comments,

Regards,
Malena Ferrer
RR.PP.

Zgłoś odpowiedź jako niewłaściwą
Ta odpowiedź jest prywatną opinią przedstawiciela kierownictwa i nie stanowi opinii firmy TripAdvisor LLC.
Zrecenzowano: 12 lipca 2015

Hotel Lagotel wybraliśmy na naszą podróż poślubną.. Hotel jest bardzo ładny, duży, czysty i zadbany. Obsługa miła i pomocna. Jedzenie pyszne, świeże i zawsze dużo :)
Pokoje sprzątane codziennie. Jedyny minus był taki, że nasze łóżko "małżeńskie" rozjeżdzało się bo miało dwa materace. Prosiliśmy, żeby nam to jakoś naprawiono ale nie doczekaliśmy się niestety. W hotelu było głośno ze względu na to, że jest on bardzo rodzinny i było tam dużo dzieci. Szkoda, że hotel jest tak daleko od plaży (15 minut spacerem) ale jeździ co pół godziny darmowy busik co jest dużym plusem.
Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni i polecamy :) Natomiast my nastęnym razem - jako młoda para ;) wybierzemy hotel bez dzieci i bardziej w centrum miasta bliżej rozrywek i plaży :)

Wskazówka dotycząca pokoi: Polecam pokój w okolicy recepcji bo wtedy łapie wi-fi, bardzo słabe wprawdzie ale łapie ;)
Termin pobytu: lipiec 2015
  • Typ podróży: Podróż z ukochaną osobą
    • Wartość
    • Czystość
    • Obsługa
Dziękujemy, MoniqueLithi
Ta recenzja jest prywatną opinią członka witryny TripAdvisor i nie stanowi opinii firmy TripAdvisor LLC.
Autorem odpowiedzi dotyczącej tej recenzji jest: Eix-Hotels, Director Comercial, Eix LagotelOdpowiedź udzielona 5 sierpnia 2015

bardzo dziękuję za pobyt i komentarze
Eix Lagotel

Zgłoś odpowiedź jako niewłaściwą
Ta odpowiedź jest prywatną opinią przedstawiciela kierownictwa i nie stanowi opinii firmy TripAdvisor LLC.
Zrecenzowano: 12 maja 2015

Spedzilam w hotelu Lagotel dlugi weekend od 8 do 11 maja. Musze przyznac, ze jak na hotel 3-gwiazdkowy obiekt hotelu prezentuje sie calkiem fajnie, choc widac ze hotel ma juz swoje lata.
Wraz z kolezankami zajmowalysmy pokoj 3 osobowy, moje "dostawione" lozko nie nalezalo do zbyt wygodnych w porownaniu do lózek dziewczyn (taka mala przestroga;) Pokoj byl czysty, zadbany i prezentowal sie dokladnie tak jak na zdjeciach, ktore ogladalam na profilu hotelu. W pokoju w zabudowie znajdowala sie lodowka i wlasciwie na tym koncza sie udogodnienia w pokoju.

Lazienka - moze byc, chociaz mialam wrazenie ze wanna nie byla zbyt dokladnie umyta, a moze poprostu z racji jej wieku, nie dalo jej sie juz bardziej doczyscic. W lazience znajdowaly sie reczniki i dwa dyspensery przymocowane do sciany z zelem i szamponem w jednym.
2
Z racji tego, ze nasz wyjazd byl "all inclusive" przyslugiwaly nam darmowe drinki ( choc nie wszystkie z karty byly darmowe, za niektore trzeba bylo placic!) poza tym w ofercie bylo piwo, kawa, herbata, soki, koktajle (od 19 do 24)

Wyzywienie - zaczne od tego ze nie bylo zbyt duzego wyboru posilkow, poza tym
ogolnie cieple dania (zarowno brekfast, lunch jak i dinner) okreslilabym mianem "typowo angielskie" Dla osob wymagajacych wyzwienie moze nie byc satysfakcjonujace, w moim osobistym odczuciu byl to slaby punkt hotelu.

Obiekt hotelowy - tak jak juz wspomnialam wczesniej ma swoje lata i widac to na kazdym kroku, duzy plus to basen, ogolnie przestrzen jest czysta i zadbana.

Podsumowujac - jesli chodzi o wyjazd weekendowy polecilabym ten hotel. Natomiast planujac dluzszy pobyt wakacyjny wybralabym inny hotel.

Wskazówka dotycząca pokoi: Hotel nie ma bezposredniego dostepu do morza! Spacer na plaze zajmuje ok 15-20 minut. Na plazy nie ma darmowych lezakow!
Termin pobytu: maj 2015
  • Typ podróży: Podróż ze znajomymi
    • Lokalizacja
    • Pokoje
    • Obsługa
2  Dziękujemy, FICJANNA
Ta recenzja jest prywatną opinią członka witryny TripAdvisor i nie stanowi opinii firmy TripAdvisor LLC.
Autorem odpowiedzi dotyczącej tej recenzji jest: Eix-Hotels, Director Comercial, Eix LagotelOdpowiedź udzielona 20 maja 2015

Drogi Kliencie
hank za pobyt w naszym hotelu i komentarze pomogą nam udoskonalić.
z poważaniem
Eix Lagotel

Zgłoś odpowiedź jako niewłaściwą
Ta odpowiedź jest prywatną opinią przedstawiciela kierownictwa i nie stanowi opinii firmy TripAdvisor LLC.
Zrecenzowano: 7 sierpnia 2013

Właśnie wróciłam z 10-cio dniowego pobytu w Lagotel. Nasza grupa składała się z 3 osób dorosłych i 3 dzieci, w wieku 6,13 i 17 lat. Mieliśmy wspaniałe wakacje. Pracownicy są chlubą hotelu bardzo wesoły Fabian i inni animatorzy są fantastyczni. Moja córka 6 lat bardzo podobało jej się mini disco, bawiliśmy się również wszyscy na części występów dla dorosłych. Wszyscy śpiewaliśmy wpadające w ucho melodie grane każdej nocy. Nasz pokój był 2+1 bardzo przestronny z dużym balkonem z widokiem na baseny, sprzątanie było codziennie z wyjątkiem niedzieli. Restauracja miała duży wybór nawet dla wybrednych. Basen jest idealny dla wszystkich, wszystkich basenów jest 7. Chodziliśmy również na miejską plażę, z hotelu kursuje bezpłatny autobus co pół godziny w obie strony, chodziliśmy również pieszo droga około 15 min. Na pewno wrócimy. Dzięki Lagotel na wspaniałe wakacje.

Termin pobytu: sierpień 2013
  • Typ podróży: Podróż z rodziną
    • Wartość
    • Lokalizacja
    • Jakość noclegu
    • Pokoje
    • Czystość
    • Obsługa
Dziękujemy, Beata J
Ta recenzja jest prywatną opinią członka witryny TripAdvisor i nie stanowi opinii firmy TripAdvisor LLC.
Autorem odpowiedzi dotyczącej tej recenzji jest: ricardeix, e-commerce, Eix LagotelOdpowiedź udzielona 5 września 2013

Wielkie dzięki

Zgłoś odpowiedź jako niewłaściwą
Ta odpowiedź jest prywatną opinią przedstawiciela kierownictwa i nie stanowi opinii firmy TripAdvisor LLC.
Wyświetl więcej recenzji