Zauważyliśmy, że używasz nieobsługiwanej przeglądarki. Witryna TripAdvisor może nie być wyświetlana poprawnie.Obsługiwane są następujące przeglądarki:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Delirium

Impasse de la Fidelite 4A, Bruksela 1000, Belgia
+32 2 514 44 34
Strona internetowa
Zapisz
Wyróżnione recenzje
Piwny zawrot glowy

Warto zejsc na dol i poprosic o Kwak w nietypowym kuflu 😉 na 3 pietrze znalazl sie nawet kran... Przeczytaj więcej

Zrecenzowano 4 tygodnie(-i) temu
Krzysztof G
z urządzeń przenośnych
Dobre piwo

Spory wybór dobrych lokalnych piw, ale też dużo za dużo ludzi, no ale taki urok tego typu miejsc... Przeczytaj więcej

Zrecenzowano: 1 kwietnia 2017
koleszka
,
Gdynia, Polska
z urządzeń przenośnych
Przeczytaj wszystkie recenzje (5 979)
Mapa
Satelitarna
Aktualizacje mapy są wstrzymane. Przybliż, aby zobaczyć zaktualizowane informacje.
Wyzeruj przybliżenie
Trwa aktualizowanie mapy…
Omówienie
  • Doskonałe62%
  • B. dobre28%
  • Średnie7%
  • Złe2%
  • Okropne1%
LOKALIZACJA
Impasse de la Fidelite 4A, Bruksela 1000, Belgia
KONTAKT
Strona internetowa
+32 2 514 44 34
Napisz recenzję
Recenzje (5 979)
Oceny podróżnych
Typ podróżnego
Okres roku
Język

1 z 10 wśród 672 recenzji

Zrecenzowano 4 tygodnie(-i) temu z urządzeń przenośnych

Warto zejsc na dol i poprosic o Kwak w nietypowym kuflu 😉 na 3 pietrze znalazl sie nawet kran browary Artezan

Dziękujemy, Krzysztof G
Zrecenzowano 1 kwietnia 2017 z urządzeń przenośnych

Spory wybór dobrych lokalnych piw, ale też dużo za dużo ludzi, no ale taki urok tego typu miejsc, że są przeludnione.

Dziękujemy, koleszka
Zrecenzowano 31 grudnia 2016 z urządzeń przenośnych

Olaboga, ile tam gatunkow piw ..... mniam, mniam! I co kolejne, to smaczniejsze i tansze 😉 Wizyta konieczna !!! 👍

Dziękujemy, jacekpodroznik
Zrecenzowano 3 listopada 2016

Belgia to owoce morza, frytki i piwo. A jak piwo to tylko w Delirium. Bogaty wybór, przednia jakość, fajna atmosfera; goście przychodzą w zasadzie napić się tylko piwa, no i dostają to co chcą. Można zamówić 1l kufelek ale uwaga: zastaw €40

Dziękujemy, Slawek59
Zrecenzowano 23 października 2016

Ponoć maja do wyboru 2000 gatunków piw. Nie wiem czy aż tyle ale wybór jest taki że ciężko się zdecydować. Generalnie fajna atmosfera. W pobliżu inna sikająca figurka - w tym wypadku dziewczynka.

Dziękujemy, Robert M
Zrecenzowano 17 października 2016

30 nalewaków, piw podobno ok. 2000. Nalewak prawda, ilość piw nie wiem. Fajna atmosfera, pyszne piwo. Warto zajrzeć do belgijskiego piwnego przybytku

Dziękujemy, marcind26
Zrecenzowano 15 września 2016 z urządzeń przenośnych

Trzeba samemu zobaczyć i sie przekonać Duży wybur piwa Wystruj banalny tylko cieżko sie doopchać do baru przez tłum

Dziękujemy, Krzysztof s
Zrecenzowano 9 czerwca 2016

Nie należę do wielbicieli piwa, wolę wino, jednak w tym miejscu koniecznie trzeba być w Brukseli. Mają tam chyba ok. 2000 rodzajów piwa :-) Większość piw belgijskich jest moca - 8-11%, ale można też znaleźć słabsze - 5%. Już same nazwy są ciekawe: Delirium Tremens...Więcej

Dziękujemy, mirwoc
Zrecenzowano 1 czerwca 2016 z urządzeń przenośnych

Coś niesamowitego! Największy wybór piw chyba na całej ziemi. Jak byłem to do wyboru było niemal 3000 pozycji (sic!) Obsługa sprawna i uprzejma. Ceny zachodnie. Klimat nieziemski!

Dziękujemy, Michał G
Zrecenzowano 25 kwietnia 2016

Rzadko daję Maxa ale to miejsce jest super cała otoczka obsługa wybór podejście do takiego trunku jak piwo EXTRA no i bardzo fajny klimat bardzo fajne miejsce chce się tam przebywać czujesz się tam naprawdę fajnie nie tylko dlatego że pijesz 10% piwo ;)

1  Dziękujemy, MarcinKokoszka
W okolicy
Pobliskie restauracje
Delirium Monasterium
Liczba recenzji: 493
w odległości 0,01 km
Cafe Georgette
Liczba recenzji: 708
w odległości 0,04 km
Scheltema
Liczba recenzji: 616
w odległości 0,05 km
Aux Armes de Bruxelles
Liczba recenzji: 1 958
w odległości 0,04 km
Pobliskie atrakcje
Town Hall (Hotel de Ville)
Liczba recenzji: 2 428
w odległości 0,14 km
Les Galeries Royales Saint-Hubert
Liczba recenzji: 6 080
w odległości 0,16 km
Royal Theatre Toone
Liczba recenzji: 327
w odległości 0,11 km
Jeanneke Pis
Liczba recenzji: 948
w odległości 0,01 km
Pytania i odpowiedzi
Uzyskaj szybką odpowiedź od pracowników i klientów obiektu Delirium.
Uwaga: pytanie zostanie opublikowane na stronie Pytania i odpowiedzi.
Wskazówki dotyczące publikacji
Prześlij