Zauważyliśmy, że używasz nieobsługiwanej przeglądarki. Witryna TripAdvisor może nie być wyświetlana poprawnie.Obsługiwane są następujące przeglądarki:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Park Wodny Aquarion

Czy to Państwa firma?
Otwarte dzisiaj: 06:00 - 22:00
Zapisz
Udostępnij
Wyróżnione recenzje
Przez przypadek

Odkryliśmy to miejsce przez przypadek, szukając jakiegoś basenu, bardzo fajnie,basen podzielony na... Przeczytaj więcej

Zrecenzowano: 22 maja 2018
Barbara G
z urządzeń przenośnych
Rodzinne wyjście

Bywam dość często na tym basenie ze względu na lokalizację. Niestety muszę trochę pomarudzić... Przeczytaj więcej

Zrecenzowano: 24 sierpnia 2017
Marek_Mik
,
Żory, Polska
Przeczytaj wszystkie recenzje (14)
1
Wszystkie zdjęcia (1)
Pełny widok
Zestawienie opinii podróżnych
  • Doskonałe35%
  • B. dobre51%
  • Średnie7%
  • Złe0%
  • Okropne7%
Informacje
Teraz zamknięte
Godziny otwarcia w dniu dzisiejszym: 06:00 - 22:00
Zobacz wszystkie terminy
Sugerowany czas pobytu: 2–3 godziny
Pogoda na miejscu
Oparte na Weather Underground
21°
10°
sie
17°
wrz
11°
paź
Kontakt
Wodzisławska 3a, Żory 44-240, Polska
Strona internetowa
+48 32 435 22 12
Recenzje (14)
Filtruj recenzje
12 wyniki
Oceny podróżnych
5
5
1
0
1
Typ podróżnego
Okres roku
Językpolski
5
5
1
0
1
Zobacz opinie podróżnych:
Filtrujpolski
Trwa aktualizowanie listy...
1 z 10 wśród 12 recenzji
Zrecenzowano 2 tygodnie(-i) temu

bardzo fajny basen duży brodzik dla najmniejszych spory basen dla niepływających z rwącą rzeką i biczami wodnymi dodatkowo jaccuzzi solankowe, ługowe, jodowo-bromowe w cenie biletu jest też sauna

Dziękujemy, Marta Ż
Zrecenzowano 22 maja 2018 z urządzeń przenośnych

Odkryliśmy to miejsce przez przypadek, szukając jakiegoś basenu, bardzo fajnie,basen podzielony na dwie części, jedna pływacka, a drugą trochę rozrywkowa, są jakuzi i to nawet parę sztuk, u góry są sauny, fajne rury do zjeżdżania, rwąca rzeka, kaskady,. Bilet rodzinny na dwie godziny to 49zł....Więcej

1  Dziękujemy, Barbara G
Zrecenzowano 21 lutego 2018

Jeden z najlepszych obiektów tego typu w których byłem. Sympatyczna obsługa i pomoc osobom niepełnosprawnym.

Dziękujemy, umarekdab17
Zrecenzowano 24 sierpnia 2017

Generalnie jest OK ale... Jest to starszy obiekt który przeszedł poważny remont i wypiękniał. Jest dość sporo atrakcji np rury zjeżdżalnie,sauny, jacuzzi itp Jest niestety sporo niedociągnięć: Woda bardzo często przechlorowana,wieczny przeciąg w przebieralni, potwornie ciasna szatnia rodzinna,z trzech saun często działa jedna. No i...Więcej

Dziękujemy, Arkadiusz B
Zrecenzowano 24 sierpnia 2017

Bywam dość często na tym basenie ze względu na lokalizację. Niestety muszę trochę pomarudzić. Dlaczego? Moim dzieciom jest tam po prostu zimno (zwłaszcza w szatni i obok basenu pływackiego, w zimie ze zjeżdżalni duje ziąb). Na pewno nie ma tam 24 stopni Celsjusza. Nie ma...Więcej

Dziękujemy, Marek_Mik
Zrecenzowano 9 sierpnia 2017

Najzwyklejszy basen z namiastką miejskiego aquaparku. Bardzo fajne miejsce na wypoczynek połączony z zabawą dla rodzin z dziećmi.

1  Dziękujemy, MarcinMarcin1
Zrecenzowano 6 sierpnia 2017 z urządzeń przenośnych

Woda w basenie strasznie ciepla dobrze ponad 30°C, strasznie duzo ludzi w jednym czasie. Czas na prysznic, rozebranie i ubranie, wysuszenie wlosow wliczony w czas pobytu wiec trzeba wyjsc wystarczajaco wczesniej (szczegolnie z dziecmi) z terenu basenu, zeby nie doplacac przy kasie bo czas naliczany...Więcej

Dziękujemy, Agata B
Zrecenzowano 28 lipca 2017

Aquarion - fajne miejsce relaksu z 3 saunami, 5 jacuzzi, 2 zjeżdżalniami, basenem. Miejsce fajne, chociaż popołudniami i wieczorami bardzo zaludnione. Można nie wejść do sauny, jacuzzi ze względu na brak miejsca. Warto się wybrać ok. 20 - wtedy jest trochę więcej wolnego miejsca. Ceny...Więcej

1  Dziękujemy, Tomek P
Zrecenzowano 27 lipca 2017

Bardzo fajny basenik i dla pływających i dla nie pływających warto się wybrać nawet sauna jest może nie takie jak w Hotelach ale jest

Dziękujemy, _tomaszoles
Zrecenzowano 17 lipca 2017

Całkiem przyzwoity basen, co ważne z CIEPŁA wodą. Moje dziecko jest z tych, co po 15 minutach dzwoni zębami a tutaj przesiedział w basenie 1,5 godziny. Standardowe wyposażenie aquaparku - rzeka, "jaskinia", jakieś masażery... Dwa jacuzzi ale nie udało nam się dopchać, okupowane przez rodziców...Więcej

Dziękujemy, k_krats
Wyświetl więcej recenzji
Pytania i odpowiedzi
Uzyskaj szybką odpowiedź od pracowników i klientów obiektu Park Wodny Aquarion.
Uwaga: pytanie zostanie opublikowane na stronie Pytania i odpowiedzi.
Prześlij
Wskazówki dotyczące publikacji