Zauważyliśmy, że używasz nieobsługiwanej przeglądarki. Witryna TripAdvisor może nie być wyświetlana poprawnie.
Obsługiwane są następujące przeglądarki:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5.0 z 5 Hotel   |   South Sinai, Dahab, Egipt
Udogodnienia w hotelu
Zapisz Zapisano
Dodano Hilton Dahab do listy Zapisane.
Hilton Dahab
Najlepsze ceny za pobyt
Aby wyszukać najlepsze ceny, wprowadź daty.
Zameldowanie Wymeldowanie
Wyświetl ceny
Aby zobaczyć ceny, musisz wprowadzić daty.
72%
Miejsce nr 31 wśród 52 hoteli w Dahab
Najnowsza recenzja
4 5 gwiazdkowych Zrecenzowano: 31 maj 2013
Michal Z Dahab, Egypt
  • Recenzje (440)
  • Zdjęcia (409)
  • Udogodnienia
  • Wskazówki dotyczące pokoi (1)
  • Lokalizacja
  • Więcej
Napisz recenzję

440 — liczba osób, które napisały recenzję tego hotelu

Ocena podróżników
    157
    149
    84
    37
    13
Wyświetl recenzje w kategorii:
101
180
32
3
Podsumowanie rankingu
  • Lokalizacja
    4,5 5 gwiazdkowych
  • Jakość noclegu
    4 5 gwiazdkowych
  • Pokoje
    4 5 gwiazdkowych
  • Obsługa
    4 5 gwiazdkowych
  • Wartość
    4 5 gwiazdkowych
  • Czystość
    4 5 gwiazdkowych
Wskazówki podróżnych pomagają wybrać odpowiedni pokój.   Wskazówki dotyczące pokoi
Data | Ranking
  • Najpierw angielski
  • Arabic first
  • Najpierw j. duński
  • Najpierw francuski
  • Najpierw hiszpański
  • Najpierw niderlandzki
  • Najpierw japoński
  • Najpierw niemiecki
  • Najpierw j. norweski
  • Najpierw j. polski
  • Najpierw portugalski
  • Najpierw rosyjskie
  • Najpierw szwedzki
  • Najpierw włoski
  • Dowolne
  • Wszystkie najnowsze po polsku
Najpierw j. polski
Dahab, Egypt
Liczba recenzji: 1
1 podziękowanie 1 podziękowanie
4 5 gwiazdkowych Zrecenzowano: 31 maj 2013

Hotel spoko - zwłaszcza dla wind- i kitesurferów. Bez szaleństwa, disco i animatorów - wiatr woda i słońce. Trochę brakuje wieczornych pląsów i głośnawa klima, ale cóż - da się żyć. Hotel spoko - pokoje spore, basen przyjemny, a jedzenie hotelowe ale niezgorsze. Generalnie dla fricków nastawionych na wiatr lub nurkowanie petarda.

Recenzja napisana w ramach programu partnerskiego z Hilton Hotels & Resorts

Czy ta recenzja była pomocna? Tak 1
Katowice, Polska
Liczba recenzji: 1
4 5 gwiazdkowych Zrecenzowano: 24 luty 2013

Hotel jest ok. Myslałem ,że w Hiltonie bedzie lepsze jedzenie. Niestety niedoprawione. W knajpach w Dahab jest lepsze. Łazienke miałem niedomytą ale pokój był fajny.Facet sprzątał wiec co tu wymagać haha. Sam hotel jest fajny.Podobno w scharmie Hilton jest dużo lepszy ,tak mówili.W sumie jest niezły ale kucharzy powinni zmienić:)

Czy ta recenzja była pomocna? Tak
Warszawa, Polska
Recenzent
Liczba recenzji: 8 Liczba recenzji: 8
8 recenzje(-i) hoteli
Podziękowania: 2 Podziękowania: 2
4 5 gwiazdkowych Zrecenzowano: 12 czerwiec 2012

Bardzo dobry hotel dla osób pływających na windsurfingu w Dahabie. Położenie w bezpośrednim sąsiedztwie plaży i spotów. Pokoje rozrzucone po małych domkach położonych wokół basenu, zapewniają intymność. Jak przyjeżdżasz z paczką to poproście o pokoje w jednym budyneczku i możecie imprezować. Fajne tarasy, na których znajduje się hamak i suszarki na pianki windsurfingowe. W pokojach jest wszystko czego potrzebujecie nawet... Więcej

Czy ta recenzja była pomocna? Tak 2
Kraków, Polska
Starszy recenzent
Liczba recenzji: 16 Liczba recenzji: 16
14 recenzje(-i) hoteli
Podziękowania: 8 Podziękowania: 8
5 5 gwiazdkowych Zrecenzowano: 12 wrzesień 2011

Bardzo dobry hotel. Cechą wyróżniającą go sposród innych egipskich molochów jest jego kameralnosć. Złożony jest z wielu pawiolonów w których znajduje się po kilka pokoji - całość robi bardzo dobre wrażenie _ człowiek nie czuje sie jak na kolonii przedzierając się przez dziki tum. Bardzo dobry servis zarówno w pokojach jak i w restauracji . Jedzenie dobre i różnorodne. Jedyną... Więcej

Czy ta recenzja była pomocna? Tak
Właściciele: A jak Twoim zdaniem przedstawia się sytuacja?
Jeśli jesteś właścicielem lub zarządzasz obiektem Hilton Dahab, teraz możesz się zarejestrować, aby skorzystać z bezpłatnych narzędzi w celu uatrakcyjnienia ogłoszenia, zachęcenia gości do pisania recenzji lub napisania odpowiedzi na już przesłane opinie.
Zarządzaj listą

Byłeś(-aś) w Hilton Dahab? Podziel się wrażeniami!

Napisz recenzję Dodaj zdjęcia

Hilton Dahab — dodatkowe informacje

Adres: South Sinai, Dahab, Egipt
Lokalizacja: Egipt > Morze Czerwone i Synaj > Synaj Południowy > Dahab
Rozpiętość cen (za noc): 82 zł - 291 zł
Klasa hotelu:5-gwiazdkowy — Hilton Dahab 5*
Opcje rezerwacji:
TripAdvisor jest dumnym partnerem firm Booking.com, Tingo, Travelocity, BookingOdigeoWL, HostelWorld, Hotels.com, Priceline, Venere, Expedia i Otel, dzięki czemu możesz dokonywać rezerwacji w następującym hotelu bez obaw: Hilton Dahab. Co miesiąc pomagamy milionom podróżnych w wyszukiwaniu najlepszych hoteli na podróże w celach wypoczynkowych i biznesowych. Zawsze oferujemy najkorzystniejsze zniżki i oferty specjalne.
Znany także jako:
Hilton Dahab Hotel Dahab
Hilton International Dahab
Dahab Hilton International

Liczba zdjęć tego hotelu: 409

Zdjęcia podróżnych: Zobacz, co widzieli podróżni, tacy jak ty

Viewed
Wszystkie zdjęcia podróżnych (399)
Viewed
Hotel i otoczenie (98)
Viewed
Pokój/apartament (49)
Viewed
Posiłki (12)
Viewed
2:55
Filmy wideo (2)
Viewed
Teren basenu/plaży (68)
Viewed
Widok z pokoju (26)
Viewed
Łazienka (14)
Viewed
Tereny rodzinne/zabaw (1)
Viewed
Inne (129)

Zdjęcia dostarczone przez kierownictwo obiektu: Dzięki uprzejmości kierownika obiektu

Viewed
Wszystkie zdjęcia dostarczone przez kierownictwo obiektu (11)
Viewed
Hotel i otoczenie (4)
Viewed
Posiłki (2)
Viewed
Tereny rodzinne/zabaw (1)
Viewed
Pokój/apartament (2)
Viewed
Inne (2)

Udogodnienia

Plaża Centrum biznesowe z dostępem do Internetu Centrum fitness z siłownią / salą do ćwiczeń Bezpłatny parking Restauracja Obsługa pokojowa Apartamenty Basen Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych
Styl hotelu
Nr6 wśród luksusowych hoteli w miejscowości Dahab Nr22 wśród hoteli na plaży w miejscowości Dahab
Klasa hotelu
Liczba pokoi
163

Zobacz, jakie pokoje są najbardziej popularne